Friday, 7 January 2011

Aanmoedigingsprijs

Gisteren vond ik in mijn comments een berichtje van Hutsefluts met op haar site het commentaar erbij dat ik toch rap meer moet gaan bloggen. Nou 3 blogs in 3 dagen, dan doe ik het toch best goed? Maar ik neem daarom deze Stylish blogger award aan als 'Aanmoedigingsprijs'.



Nu dan een aantal opdrachten:

1. bedank de persoon waarvan je hem kreeg
2. vertel 7 dingen over jezelf
3. geef hem zelf weer door naar 15 nieuw ontdekte bloggers
4. laat deze bloggers ook even weten dat je ze een award met opdracht hebt gegeven.

1: DANKJEWEL HUTSEFLUTS! :D
2: Zeven dingen over mezelf:

1. De kerstboom staat hier nog, gewoon omdat ik geen zin heb om hem op te ruimen. (Vanavond gaat het echt gebeuren.)
2. Ik heb altijd heel veel plannen, maar voer er weinig van uit.
3. Al vanaf dat ik te oud ben om met Barbies te spelen wil ik ze verzamelen, alleen schaamde ik me daar altijd voor. Nu is het hek van de dam.
4. Ik geniet van post.
5. Ik kan niet breien, en eigenlijk ook niet haken maar dat gaat steeds beter.
6. Hoe ouder ik wordt hoe erger ik het vind dat mijn lieve zusje 1,5 uur weg woont.
7. Mijn hobby kamer is nu eindelijk in en opgeruimd (na 2,5 maanden..)

3: Ik geef de award door aan iedereen die hem wil hebben, want ik kom niet aan 15 maar ik wil hem wel geven aan:

Heidies en Madeliefsteomdat ze wel (weer) een award verdienen.

Tot Blogs!

1 comment:

  1. Jajaja goed hoor, die logjes in evenzoveel dagen maarja, ik wil altijd meer hè!

    ReplyDelete