Tuesday, 4 January 2011

2011

Het is weer zover, december is voorbij geslopen zonder een enkel berichtje. Dat terwijl ik de hele maand thuis was, maar toch heb ik het belachelijk druk gehad. Als werkzoekende heb je natuurlijk genoeg te doen, daarbij hadden we zowel met sinterklaas als met kerst het huis vol. Zo gezellig!

En tussen kerst en nieuw kregen we onze eerste logée! Daar komen nog foto's van, want wij hebben gewoon een echte mode-ontwerpster (in de dop) in onze familie!

En wat deed ik met oud en nieuw? Kunnen jullie mijn angst voor vuurwerk nog herinneren? Nou, ik stond vrijdagnacht gewoon buiten, te kijken hoe Vriendlief en zijn matties alles afstaken! Ja, ik ben trots! En Vriendlief ook...

Hopelijk krijg ik binnenkort weer een leuke baan en blijft mijn hoofd zich vullen met creatieve dingen vullen en krijg ik daarvoor wat meer tijd! En jullie? Al het beste van de hele wereld voor (om te beginnen) het nieuwe jaar! Maak er iets moois van!

1 comment:

  1. Hey, ik wens je een heel mooi en gezond 2011 en ik ga voor je duimen dat je gauw een baan vindt

    ReplyDelete