Monday, 1 November 2010

We wonen er!

Vorig weekend was het zover; we gingen eindelijk voor altijd in ons huisje wonen. Nu zijn we dus een week verder en ik heb zowaar een nieuwe hobby gevonden: KOKEN!

Oke, ja, ik wist al wel dat ik er plezier in beleefde, maar ik heb deze week maar 1x naar een 'kant en klaar' potje gegrepen en toen heb ik zelfs nog vanalles erbij gedaan om er mijn ding van te maken en daar ben ik zeer trots op! Gelukkig MOET er elke dag gegeten worden en daar wordt ik erg happy van.

Voor mijn knutselhobby heb ik nu geen tijd en trouwens de meeste spullen zitten nog in dozen en uitpakken kost gewoon zoveel tijd! Maar alle dozen beginnen langzaam uitgepakt te raken, niet alleen die van de hobbykamer, dus over een maand zal alles wel goed komen! Haha...

Oh ja, nog een weekje tot we internet hebben. Dus nog een weekje minder bloggen! Of misschien blog ik dan helemaal niet meer omdat we dan ook weer tv hebben! :p

Tot blogs!

1 comment:

  1. Wel een beetje creatief blijven he! Je hebt nu zo'n mooi werkplekje!


    XO Heidi

    ReplyDelete