Friday, 17 September 2010

Lang, lang geleden...

Ja, Hutsefluts, ik ben er nog! ;)

Wow! Ik heb mijn blog flink verwaarloosd is het niet? Het is zo druk met vakantie en werk dat ik eigenlijk niets meer heb kunnen maken!
Maar er is hoop, want mijn naaimachine staat op mijn bureau en ik heb een nieuwe verslaving! Barbie!

In het Hard Rock cafe in Amsterdam kocht ik er 1 en uit de speelgoedkist van de nichtjes viste ik er een uit 1966! En nu ben ik verslaafd aan vintage Barbies, want de laatste nieuwe zijn een stuk minder leuk dan Barbies van 50 jaar oud... En heel stiekem vind ik de Barbies die ik zelf had ook wel al een beetje vintage..

Er zijn zoooveel leuke spulletjes gemaakt in de begin periode en allemaal nog niet zo mierzoet roze...







En mijn absolute favoriet:



Ik ga niet meer zo lang wachten tot ik weer iets van me laat horen! En Swap-partners, dit weekend gaat jullie swap op de bus!

2 comments:

  1. Ffffjoeee zeg gelukkig is er niets ergs met je gebeurd!

    ReplyDelete
  2. @Hutsefluts; onkruid vergaat niet!

    ReplyDelete