Wednesday, 22 September 2010

Barbie queue

Morgen groot nieuws, hopelijk, maar vandaag toch nog even een berichtje.

Toen ik 15 was had ik al eventjes het naai-virus te pakken en ging ik aan de slag om mijn Barbies aan te kleden. Daar zijn toen deze juweeltjes uitgekomen:



Een wikkelrok, die een heel professionele pasvorm heeft, maar half uit elkaar valt.





Een wikkel/schort jurk die een mooi bloot achterwerk laat zien.



En een prachtige galajurk, die helemaal vastzit met spelden omdat de knoopjes niet echt goed zitten.

Zoals je ziet waren de haren van mijn oude Barbies een beetje uit model, dus dat heb ik meteen gefixed. Barbie bondage:



Het ziet er zielig uit, maar de dames hebben nu weer mooie ponys.

Zoals ik dus al zei, morgen groot nieuws, dus check back then!

Tot blogs!

No comments:

Post a Comment