Friday, 11 June 2010

Gewoon nog meer swappen...

Ja onlangs heb ik ook weer een hoop geswapt. Ik deed mee met de Luciferdoosjes swap, verzond de al eerder ontvangen Woodland swap en kreeg de door-mij-nog-niet-verzonden Speldenkussen swap. Ik ben ook nog een beetje verder aan het knutselen geweest, maar daarvoor kan ik nog wel een nieuwe post voor aanmaken. Ik zal nu in ieder geval beginnen met wat ik heb ontvangen.

Roze luciferdoosje van Marjolijn:



Van Joyce kreeg ik de speldenkussen swap:



Bedankt jullie beide!

Voor de Woodlandswap mocht ik een pakketje maken voor Marjolijn, ja dezelfde als waar ik het luciferdoosje van kreeg. Ze had voor mij al eerder een kaart gemaakt voor mijn Uilen-pakket en dus nu maakte ik er een extra kadootje bij. Uiteindelijk kon ik niet kiezen wat waarvoor was, dus heb ik de keus aan Marjolijn zelf gelaten.

Sleutel/tassenhanger van een vogeltje. Eigen tekening.



Boekenlegger gemaakt met de prikvilt techniek.



Ex-libris gevallen.



En natuurlijk een kaart.



Voor de luciferdoosjes swap mocht ik iets maken voor Angelique en ontwierp het doosje zelf op de computer. Ag ja ik blijf toch meer grafisch..



Ja het is weer flink wat, maar ik ben nog niet klaar!

Tot blogs!

No comments:

Post a Comment