Wednesday, 9 June 2010

Gewoon nog meer rommel...

Ja, ja ik heb veelste lang niets meer van mezelf laten horen maar ik heb nu alweer inspiratie voor 3 posts, dus dat komt wel goed!

Zondag was het rommelmarkt in Stiphout, een grote voor het goede doel. Schijnbaar al jaren een geweldig festijn en Vriendlief en ik zouden samen helpen. Dat hebben we geweten!
Om half 9 waren we aanwezig, de boel zou om half 11 open gaan en tot 2 uur duren. Om kwart over 9 (!!??) stonden de eersten al voor de deur, maar toen hadden wij nog alle kans om rustig te zoeken naar alle schatten.
Volgens mij heb ik er wel gevonden, kijk maar:



'De gouden snit' een boek met allemaal kleding patronen, zo huppa uit de jaren 70.













Op het boek lag iets wat leek op een spintol of iets dergelijks, maar ik kon het niet thuisbrengen. Ik nam het toch mee omdat het er gaaf uitzag en het bleek een spoel te zijn. (Gelukkig heb ik hele slimme ouders!)



Maar mijn grootste trofee kostte 2 euro. Het is een opknapper (laten we maar gewoon zeggen wrak) maar als ik er tijd en geld in steek is hij het dubbel en dwars waard. Want opgeknapt kan hij tussen de 300 en 500 euro waard worden!

Een Van Delft kinderwagen, uit de jaren 50! (Met riempjes i.p.v. veren!)







Met dank aan Vriendlief voor de prachtige foto's!

Toen ik met wagen het terrein van de rommelmarkt afliep had ik al zoveel bekijks en opmerkingen gekregen dat ik hem nu al niet meer kwijt wil, al duurt het nog een aantal jaar voordat de bak met baby wordt gevult.
Eerst eens kijken waar we hem kunnen gaan opbergen, waarschijnlijk bij de rest van mijn kinderuitzet, door opa gemaakte commode en ledikant.

Tot blogs!

4 comments:

  1. Oeh... Was ik eerst jaloers op het patronenboekje, daarna werd ik pas echt groen toen ik de kinderwagen zag. Wat een mooie! :D

    ReplyDelete
  2. O wauw wat issie stoer!! Goeie kleur ook!

    ReplyDelete
  3. owwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat leuk leuk leuk leuk, daar ga ik achter lopen als trotse tante en dan in een jurkje uit je patronenboek (gaaaaaaaaaaaaf)en met die spoel ehhhhhhh.......... als rammelaar!

    XO Heidi (deze blog was het wachten waard!)

    ReplyDelete