Thursday, 10 June 2010

Gewoon crafty gardens

Zondag ben ik ook even naar Crafty gardens geweest, ik was eigenlijk kapot van de rommelmarkt maar toen ik zag dat mijn moeder een visitekaartje van Liefgeval had meegenomen moest ik er toch even heen.

Eigenlijk wilde ik helemaal niet gaan, want ik had me opgegeven maar ik mocht niet komen omdat 'er al genoeg mensen met sieraden' stonden. Mja, achteraf misschien maar goed, meeste kramen die er stonden waren van een beetje dode mensen. Als je iets gemaakt hebt ben je daar toch enthousiast over? Als iemand er dan iets over zegt dan moet je zorgen dat je het verkoopt en dat doe je door op diegene in te praten. Misschien heb ik het helemaal mis, maar het lijkt wel of die mensen zich veiliger voelde achter hun computer.

Ik vind het wel leuk om Liefgeval eens te ontmoeten, als vaste bezoeker van haar blog. Maar ik moet duidelijk meer doen aan naamsbekendheid. Ook Viola Odorata stond op de markt en bij haar kocht ik 2 schattige buttons.



En van haar kreeg ik een goodiebag!



Leuk hoor, nouja hopelijk vinden jullie me snel ook een keer op een markt.

Tot blogs!

No comments:

Post a Comment