Wednesday, 5 May 2010

Gewoon werken

Het is bevrijdingsdag, heel Nederland heeft vrij. Oke BIJNA heel Nederland heeft vrij want wij (hier bij een oer-Hollands bedrijf, ra ra wat is het) moeten gewoon werken! Vriendlief overigens ook, maar volgens mij denken ze daar sowieso dat ze met robots in plaats van mensen te maken hebben.

Maar goed, ik plaats dus lekker een blogje in de baas zijn tijd. Een blogje over de Goodies die ik maakte voor Holy stitch! het project van Naomi en voor de derde keer gehouden in de Blokhuispoort in Leeuwarden. Toen ik gister de envelop adresseerde schreef ik perongeluk Leeuwwarden, met dubbel w dus. Naomi; dat was echt een fout van onoplettendheid, ik ben niet dom! ;)
Vorige keer maakte ik me het moeilijk met de goodies, maar kreeg er op zich weinig reacties op. Jammer want je doet het stiekem toch wel met een reden! Daarom maakte ik nu wat makkelijkere goodies.

Ik maakte een soort van 'visitekaart-rolletjes'





En als goodie maakte ik corsages/ broches van papier:



Ik bond ze met een rafiaatje aan elkaar en zie hier het resultaat:



Hopelijk bevalt dit de klanten van Holy stitch! beter dan de vorige keer.. Als je trouwens tijd hebt moet je echt een keer naar Holy stitch! gaan, ik zou zooo graag willen! Helaas is Leeuwarden best ver van Eindhoven...

Daarnaast heb ik ook nieuwe kaarten voor in mijn Dawanda gemaakt. Iets wat ik vaker wil gaan doen; ze zijn handgetekend! Oke het zijn niet de meest ingewikkelde tekeningen, maar toch!



Tot Blogs!

1 comment:

  1. Arme jij! Good for you dat je toch een blogje post. En wat een leuke goodies en kaarten!

    ReplyDelete