Tuesday, 18 May 2010

Gewoon een kikker kussen!

Oke dus maandag gingen meine freund en ik samen in Weert uiteten voor haar verjaardag. We gingen naar een restaurantje dat 'El Pasa' heette en hebben daar allebei heerlijke enchiladas op, mijn eerste ervaring met Mexicaans! Wat lekker en zomaar chips bij je avondeten, dat krijg ik thuis niet! :p

Voor een speciale vriendin die Linda is, moest ook een speciaal kadootje komen! Na het Uilen-pakket werd het dit keer een Kikker Prins pakket! Ik ben vergeten om van het hele pakket een foto te maken, maar het was weer een envelop-zak dit keer met deze 'flap'



Het idee begon met een peper-en-zout-strooier-setje in de vorm van kikkerprinsjes. Ik maakte er een sleutelhanger bij:



Magneetjes met een kikker-, bloem- en hartrelief:



En een fotolijst met de foto waarom het allemaal begon:



Natuurlijk een kaart erbij, maar daar heb ik ook geen foto van.. Wel van het inpakpapier:



Ik geloof dat ze het allemaal wel kon waarderen!

Tot Blogs!

2 comments:

  1. Leuk zus, wat heb je toch leuke ideeen!


    Ik geniet nog elke dag van al mijn uilenkadootjes......... XXXXXXX

    ReplyDelete