Wednesday, 26 May 2010

Gewoon bezig blijven...

Ja er zijn alweer twee swaps binnengekomen! Voor de Woodland blog was Fenny van Fietje-meut aan mij gelinkt.



In die eneveloppe en pakpapiertjes vond ik dit:



Het hertje heb ik in mijn letterbak gezet:



Voor de '1 item, snel en simpel' swap werd ik gelinkt aan Akseona/Anoeska van CreAnoes en zij maakte dit schatje voor me:



Ik ben normaal niet zo van het glitteren, maar deze is echt cute! Wel moeilijk op de foto te zetten met al dat refelcterende!
Ik deed ook nog mee aan een Dawanda/Etsy promotie swap en kreeg van LittleZ (blog en shop)wat dingetjes om mee te sturen met mijn Dawanda verkoopjes. Wil je zien wat het is, dan zul je eerst HIER een aankoop moeten doen!

Voor de Woodland swap moet ik zelf nog aan de slag. De '1 item snel en simpel' heb ik al verstuurd en kwam terecht bij Kimminita ik maakte een speciale kaart met een soort mandela voor haar:



En een boekenlegger:



Voor de Dawanda/Etsy promotie swap zouden we er ook een 'small gift' bij doen, daarom maakte ik voor LittleZ deze broche:



Maandag begin ik met mijn cursus Webdesign, ik denk dat mijn knutseltijd dan echt minimaal gaat worden. Maar ag, het is maar tot december. Ik moet wel zeggen dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb, gewoon puur omdat ik KLAAR ben met school en leren. Ik wil gewoon om 5 uur klaar zijn als ik uit mijn werk kom, niet nog eens dit moeten doen of dat moeten doen, gewoon dingen voor mezelf. Nouja zoals ik al zei; het is maar tot november, die tijd vliegt hard genoeg!
Ik ben trouwens wel heel dankbaar dat ik de kans krijg deze opleiding te doen, daarom ga ik er ook gewoon voor en misschien wordt deze site er ook nog wel beter van!

Tot blogs!

3 comments:

  1. Hi, hi, jij bent heul slim!! En ik ben de lucky one met de broche :) Leuk, cursus webdesign!

    ReplyDelete
  2. Bedankt voor je complimentjes op mij blog, het hertje staat leuk in je letterbak!!

    ReplyDelete
  3. Ah, wat een boel leuks allemaal! De broche die je hebt gemaakt is echt super!

    ReplyDelete