Wednesday, 12 May 2010

Gewoon auto's kijken

Dit weekend werd ik door Vriendlief weer meegesleept naar Autotron. Was het de vorige keer om motors te kijken, nu ging het om auto's.

Het was Full Speed en dat betekend, heel kort door de bocht, veel jongens met petjes en sletterig geklede meisjes die al hun geld uitgeven aan tupperware om aan een auto te hangen die eigenlijk geen 2 tientjes meer waard is. Oke en een paar best dure auto's die nu nog duurder zijn geworden.

En ja, er stonden mooie auto's bij, maar om nou zo'n vierkante versie van de Volkswagen Golf te gaan pimpen? Daar zie ik nogsteeds het nut niet van in. Sowieso ben ik geen fan van alle tierelantijnen die er soms opgezet worden, al kan ik wel genieten van een mooie uitlaat, of een mooie spoiler of mooie wielen. Zo lang het onder een mooie auto staat! Wat ik ook niet snap is dat ze er dan DURVEN te gaan staan met een Fiat of een Opel corsa, maar goed dat zal dan wel aan mij liggen. Doe mij sowieso maar een mooie oldtimer, of een mooi opgeknapte Mazda Miata. Tot die tijd heb ik een miniatuur versie van deze:



Alleen is de mijne helemaal rood, Vriendlief kocht een schaalmodel van de auto van Michael Knight (je weet wel K.I.T.T.)



Ik zal hier vanavond nog wat foto's neerzetten die we zelf gemaakt hebben, de batterij van mijn camera is nu leeg.

Tot blogs

1 comment:

  1. Busje! Busje! Busje! Dacht ik toen ik de foto zag :) Ha, ha, wat doet ie je aan!!?? Als het geen cute and cuddly oldtimer is, zijn auto's ook helemaal niet leuk (oja, de taartschep achterop is de ergste). Arme jij (maar blije wij, want we hebben weer een leuke blogpost van jou)

    ReplyDelete