Thursday, 29 April 2010

Gewoon swappen...

Zoals ik al eerder liet vallen heb ik een nieuwe verslaving; swappen! Het samenstellen van pakketjes, profielen bekijken om te zien wat mensen leuk vinden, wachten tot je je eigen pakketje binnen krijgt... En dan uitpakken, je voelt je gewoon jarig!

Ik heb ondertussen al meegedaan aan 3 swaps. Mijn allereerste was de boekenswap en dit kreeg ik van Lieve Lyntje:



(En nog een boekje met chocolade recepten!)

Ik had me ook opgegeven voor de Cute cupcakes! swap en dinsdag kwam daarvoor het pakketje binnen. Een klein pakket doosje HE-LE-MAAL vol met allemaal schattige cupcake dingetjes:



En wat extraatjes (plaatjes uit een kinderboek):



Kim bedankt! Ik vind het allemaal zooo leuk! Zelf moet ik vanavond even mijn pakketje afmaken, gaat het morgen op de post.

Maandag had ik al wel mijn Koninginnedag-swap pakketje weggedaan. En gisteren kreeg ik dan mijn pakketje van Saskia ook weer zo leuk!



Ik heb het haarspeldje nu al in, om alvast in de mood te komen! En ik ben natuurlijk ook alweer ingeschreven voor 2 nieuwe swaps! Ik heb me voorgenomen om me niet voor meer dan 2 'grote' swaps tegelijk in te schrijven want nu had ik al moeite om alles op tijd af te krijgen (al heb ik dat eigenlijk altijd..) Ik vind ook e-mail en kaartjes swaps leuk, zo krijg ik eens post!

Tot blogs!

2 comments:

  1. Thanx voor de tip over de aardbeischampoo!
    Leuk hè dat swappen ^_^

    ReplyDelete
  2. Nou, we hebben dus een rooie in de aanbieding....Pas gerestaureerd en gespoten dus blinkie blinkie... ;)

    ReplyDelete