Friday, 16 April 2010

Gewoon niet verslonzen

Het is niet zo dat ik helemaal niets doe omdat ik niet blog, maar ik heb gewoon weinig te vertellen. Van het naaien is het nog niet gekomen en mijn opgeruimde kamer is weer een zooi. Zucht.
Gelukkig heb ik volgende week genoeg tijd om te frutsen en te freubelen en ik ben bezig met een nieuw project. Twee eigenlijk. Over 1 kan ik nog niets zeggen (muahahaha) en over 1 wel. Ik ga een Dawanda shop openen, binnenkort! Daarvoor heb ik wat nieuwe dingetjes gemaakt en die ga ik nu even showen.







Jaah, binnenkort te zien op mijn Dawanda en dan ook een vernieuwde blog! Ik ga het helemaal anders doen.

Tot blogs!

2 comments:

  1. Ja en die hangers zijn dus echt geweldig eej.
    Ik ben al heel de week van plan ook eens een poging te doen, maar net als jij te druk druk druk druk.........

    ReplyDelete