Tuesday, 27 April 2010

Gewoon een uiltje knappen

Mijn zus was jarig. Vorige week woensdag al, maar we gingen er dus op vrijdag heen omdat we zaterdag de Rally hadden en zondag zou de verjaardag worden gevierd.

Nu moet je weten dat mijn zus van uilen houdt en nog niet zo heel kort maar al wel van toen ze nog op school zat. Daarom had ik het idee van een uilen-pakket. Omdat ik daar zelf leuke dingen van kan maken, maar ook omdat er op Etsy en DaWanda heel veel leuke uiltjes zijn.

Zelf maakte ik deze sleutel/ tassenhanger:



En deze knopen (eigen ontwerp!):



Ik naald-viltte een broche:



En zorgde voor een mooie cadeauverpakking:



Daarnaast kocht ik hier een mooie Uilen stempel, kocht ik hier een magneet van keramiek, vond ik op Ebay een mooie hanger en vroeg ik Marjolijn een mooie uilen kaart te maken. Nou dat heeft ze gedaan hoor!

Uiteindelijk was dit het pakketje:





Alle kadootjes waren los ingepakt in eigen ontworpen Uilen kado papier, waarvan ik nog 2 velletjes over had en die nog erbij gedaan (bovenste foto.) Ze was er heel blij mee en gelukkig maar, want na alle orginele kados van haar kant wilde ik eindelijk wel eens iets terug doen!

Volgende keer ga ik vertellen over mijn swaps die ik heb ontvangen!

Tot blogs!

4 comments:

  1. Wauw! Doe mij ook maar zo'n uilen pakketje ^_^ !
    Wat heb je dat mooi gedaan zeg, leuk om cadeau te geven!

    ReplyDelete
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben daar heel blij mee!!
    Thanks sis!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat is dat mooi geworden!!! Super spulletjes zo bij elkaar!

    ReplyDelete
  4. Leuk cadeautje.. een leuk en origineel cadeau is vaak moeilijk te vinden.
    Ik heb een cadeau tip.
    Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
    vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
    Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

    ReplyDelete