Tuesday, 27 April 2010

Gewoon de pijlen volgen..

Afgelopen zaterdag hebben wij (dat is dus Vriendlief en ik, zus en haar Manlief en schoonzus en haar Babe) meegedaan aan de 'Dijken en kreken rally' in omgeving Hulst, Zeeland. Een rally op tijd voor oldtimers en cabrio sportwagens.

Het was prachtig weer om met een open dak te rijden, maar helaasch! De Mazda Mx5-Miata waarin wij zouden gaan rijden kwam niet door de keuring! Het was nog even slikken en angstige momenten, want misschien mochten we wel helemaal niet mee doen! Gelukkig mochten wij (als uitzondering) meerijden met de Mitsubitsi Colt van Vriendlief (aan mijn Suzuki wagon durfde we ons al niet te wagen!)

Ik heb er wel van geleerd dat ik volgend jaar toch echt een goede kaart van de omgeving mee moet nemen! Maar toch was het zeer geslaagd! Volgend jaar weer!







Deze wilde ik jullie niet onthouden, maar hier steekt onze auto schraal bij af!



Tot blogs!

1 comment:

  1. Nou, wat leuk! Nog een autootjes freak... Het eerste project van mijn vriend was een Mazda MX5 (omdat ik daar zo weg van ben/was) maar sinds we het clubleven van de VW hebben ontdekt staat ie stof te happen (de werkelijke reden is dat vriendlief de auto zo vreselijk mooi gerestaureerd heeft dat ik er niet in durf te rijden). We gaan de Mazda dus verkopen.... Maar wat ziet dat er reuze gezellig uit (en wat is het balen dat jullie niet met je eigen pronkstuk mee konden doen)

    ReplyDelete