Wednesday, 31 March 2010

Gewoon veel plannen!

Ik ben sinds kort bij de Dutch Swappers group op Swap-bot en ik heb het helemaal gevonden! Zo kreeg ik van Lieve Lyntje een geweldig pakketje voor de boekenswap (foto volgt!) en ik ben ondertussen ingeschreven op 5(!) andere swaps.

Ik heb dus een druk bestaan, zo naast mijn werk enzo. Vanavond ga ik (voordat Vriendlief langs komt) mijn kamer eens even flink onder handen nemen. Mijn bureau moet LEEG zodat daar mooi mijn naaimachine kan komen te staan en dan *zoem zoem zoem* ga ik eindelijk eens aan de naai. Ik heb ideetjes voor mijn winkeltje, voor swaps, maar ook voor kleding! Want ik heb nog 3 geweldige stoffen liggen, die nu eens eindelijk gebruikt moeten worden!
Jullie zullen het resultaat nog wel zien!

Een paar weken geleden heb ik op marktplaats een geweldige naaidoos gekocht, die ga ik strakt ook opknappen. (Foto volgd wederom..) Als het weer het toe gaat laten! Ik heb er gewoon zin in!

Tot blogs!

3 comments:

  1. Leuk. Zoveel plannen! Dat swappen lijkt me leuk.

    ReplyDelete
  2. 'k Ben vergeten een foto te maken van m'n eerste swap, stom! Maar goed, volgende keer beter!
    't Is trouwens Lieve Lyntje (komt van m'n naam: Evelyn, die zit dan weer in het midden van Li(evelyn)tje en das ook met een griekse Y) ^-^, vandaar.
    Ben benieuwd naar de foto van je nieuwe euh... oude naaidoos :).

    ReplyDelete
  3. @Lieve Lyntje; ik heb je naam even veranderd! ;) Ik heb door mijn achternaam juist een 'allergische reactie' op de 'y'! :D

    ReplyDelete