Thursday, 25 February 2010

Just a late valentine's day

Ik ben de afgelopen dagen een beetje ziek geweest. Niet zozeer dat ik met griep in bed lag, maar echt lekker was het ook niet. Maar goed, nu gaat het weer wat beter en ga ik jullie vertellen wat ik had beloofd.

Ik won een give away bij Annelyse en net voor carnaval kreeg ik een enveloppe met de post. In de enveloppe met prachtige Smurfen-postzegels (die spap meteen inpikte voor in zijn postzegel verzameling) zat deze mooie ring:



Ik vind hem echt zo prachtig! Bedankt Annelyse, ik ga hem met veel plezier dragen. Wel om de andere hand dan.

Mijn mama is ook best wel creatief, ik zeg wel eens 'Je zou ook een blog moeten beginnen!' maar dat doet ze niet. Woensdag heeft ze een etagère gemaakt van bordjes en eierdopjes. Bang dat papa of ik eraan zouden zitten heeft ze er een briefje op gelegd:



Ook Valentijn is alweer bijna 2 weken geleden, maar ik wil toch even delen met jullie wat ik voor Vriendlief had gemaakt. Het werd een Valentijn pakket:



Met daarin:

- Zelf gebakken koekjes, want liefde van een man gaat door de maag.
- Natuurlijk een Valentijnskaart, want dat is toch wel een must. De tekst die erop staat vind ik zo mooi! Ik hoorde het voor het eerst in de film 'Kissing a fool' maar heb heel lang niet kunnen vinden van wie de tekst was. Maar het is van



- Een strippenkaart, om zo allemaal verwendingetjes te krijgen door het jaar heen. Het idee heb ik al wel eens eerder gezien, maar onlangs nog op Handmade Happiness maar die versie vond ik iets te vrouwelijk. En als ontwerper zijnde zou ik het natuurlijk ook niet kunnen maken om iemand anders haar creatie te gebruiken.





- Dan had ik nog een zakje gemaakt om om een theezakje te doen, zodat we 'Thee voor twee' hadden. Romantisch bij de koekjes.

Vriendlief vond het echt super leuk, had zoiets niet verwacht en volgens mij stelde hij zijn mening over Valentijn meteen bij toen hij merkte dat het allemaal niet om geld gaat. Hij had me trouwens vrijdags al meegenomen naar de film 'Valentine's day' en dat was al super gezellig en romantisch.
Willen jullie de dingetjes die ik heb gemaakt zelf ook gebruiken? Dan kun je ze hier downloaden.

Ik ben terwijl ik ziek was nog wel een beetje creabea bezig geweest, binnenkort laat ik zien waarmee...

Tot blogs!

P.S. De versie van de strippenkaart die Vriendlief heeft gekregen was iets persoonlijker dan degene op de foto en die jullie kunnen downloaden. Maar ik denk dat jullie niet alles hadden WILLEN lezen! ;)

1 comment:

  1. Ik ben nu juist wel errrrrrrrrrrg benieuwd naar jouw persoonlijke srippenkaart... ;-)

    Leuk jouw versie van de strippenkaart!
    En bedankt dat je Homemade Happiness ook noemt (+ link)!

    Heeft je vriend als wat strippen gebruikt?

    (bij ons nog niet namelijk, hij hangt hier gewoon mooi te wezen aan het prikbbord ;-))

    ReplyDelete