Tuesday, 9 February 2010

Just a goodiebag

Ik had er al eens eerder over gelezen en was al meteen zwaar enthousiast. Behalve over het feit dat het plaats vond ik Leeuwarden; Holy stitch! een DIY & crafty markt in een oude gevangenis.



Toen ik las dat het weer zou plaatsvinden baalde ik een beetje dat het carnaval was, maar van de andere kant; helemaal naar Leeuwarden? Dus kwam ik op idee nummer 2: meedoen met de goodiebag! Zo heb ik wel de naamsbekendheid (in ieder geval deels) maar niet het reizen. En dus maakte ik een aantal klikklak speldjes:



(Ja die uit mijn vorige post dus..)
En ik maakte een aantal punaises:



Ik hoop dat de bezoekers het een beetje leuke goodies vinden en dat ze de weg naar mij weten te vinden! Dus ben jij op Holy stitch! geweest en ben je nu hier? Laat even een berichtje achter en ga vooral ook even naar mijn webwinkel en als je niet van Holy stitch! komt dan mag dat ook gewoon hoor..

Tot blogs!

2 comments:

  1. Leuk he dat plakken :) Wat ga jij beplakken? Blikjes of ladekastjes?
    Hoe is je verkoop gegaan? Je speltjes en punaise zijn er leuk.

    ReplyDelete
  2. Die klikklakspeldjes zijn leuk, daar ben ik sinds kort aan verslaafd ;-) (ik heb zelfs mijn haar in een speciaal klikklakspeldjeskapsel laten knippen...!)

    ReplyDelete