Monday, 22 February 2010

Just art

Jeetje, wat gaat de tijd snel als je druk bent! Gelukkig wel druk met leuke dingen; zo was het carnaval, had ik mijn verjaardag (ik ben nu 25, zucht!) en mijn schoonmama zag Sarah. En nu ben ik weer snot verkouden, waarschijnlijk dankzij de weinige vitamientjes die ik de afgelopen week heb binnen gekregen. Wat ben ik toch een watje! Maar goed, ik heb dus vrij weinig tijd gehad om te bloggen of andere dingen voor mezelf te doen.

Of in ieder geval af te maken. Tussen al het feestgedruis door probeer ik mijn atelier (eigenlijk mijn slaapkamer, maar dit klinkt sjieker.. :p) op te ruimen. Zo kwam ik schetsblokken vol tekeningen en canvasplanken met schilderingen tegen. Allemaal van mensen uit bands, dus niet echt iets wat ik ooit nog ophang of kan verkopen. Daarom heb ik overal een foto van gemaakt en het daarna weggegooid. Ik ga een aantal schilderijen delen met jullie, want ik vind ze goed genoeg! ;)


Van links naar rechts:
Bovenste rij: Leden van Maroon 5. Adam Levine, Jesse Carmichael, Mickey Madden, James Valentine en Ryan Dusick.

Middelste rij: John Mayer, Beck, Mike Dirnt van Green day en een vliegende schildpad met vreemde luchtballonnen aan de kust van New york ofzo.

Onderste rij: Caleb Followill van Kings of Leon, Tre Cool van Green day, Mikelet (combinatie van Piglet/Knorretje en Mike Dirnt), Mark Bolan, Billie Joe Armstrong van Green day en Joseph Jonas van the Jonas brothers.

In willekeurige volgorde, maar allemaal gemaakt tussen 2004 en 2009.


Die vind ik ook nogsteeds super vet! Ik heb hem destijds gemaakt voor een jarige vriendin, handgeschilderd en daarna ingescant. De scan uitgeprint, ingesealt en op een metalen koffertje geplakt als lunchkoffer! Het was echt een succes en ben er zelf nogsteeds trots op!
Volgende keer vertel ik over mijn valentijn creatie van Vriendlief en de post die ik kreeg van Annelyse!

Tot blogs!

1 comment:

  1. Die van the View vind ik ook heel mooi!

    XO Heidi

    ReplyDelete