Monday, 8 February 2010

Just the 40st post

Het is bijna carnaval en dat betekend 2 dingen;

1. Dat er een kostuum moet worden uitgezocht.

2. Dat ik bijna jarig ben!

Want geboren op carnavalszondag 1985 is het komende aswoensdag dus zo ver dat ik 25 kaarsjes uit mag blazen. Een kwart eeuw oud, een halve Sarah. Omdat Vriendlief nogal leuke vriendjes heeft heb ik besloten om een uitnodiging rond te sturen om iedereen uit te nodigen. Natuurlijk zelf ontworpen, want hoewel ik eerst een plaatje van internet had geplukt was ik er toch niet helemaal, of beter helemaal niet, tevreden mee. Uiteindelijk is het dit geworden:



Simpel maar classy, al zeg ik het zelf.

Toen kwam het volgende punt; carnavals kostuums. Vriendlief en ik zouden samen gaan als respectievelijk coureur en pitspoes. Ik wilde zelf kostuums maken, maar Vriendlief wilde maar niet mee naar de Greef (= stoffen winkel in zijn geboortedorp, waar alle jeugd werkt en ook een hoop carnavalskleding te koop is) tot afgelopen zaterdag en toen was het te laat. Daarbij ging ik geen kostuum van pitspoes kopen want dit is me iets te kinky/ sletterig:



Dus gingen we, zonder enige inspiratie, op zoek naar een nieuw kostuum. Het werd Heidi, ja ik ga naar carnaval als mijn eigen zus. Oke niet helemaal, want ik ga niet als de versie uit zeeland maar de versie uit Tirol! Het is de grotemensen versie van dit kostuum geworden:



Weinig origineel, maar oh zo sexy! Vriendlief wordt marinier en is ook al super sexy, al denk ik niet dat ik een plaatje mag plaatsen van zijn kostuum.

Gisteravond heb ik mijn nieuwe 'fotostudio' uitgeprobeerd. Ik zal daarover morgen een blogje plaatsen. Dit keer beloof ik het echt met mijn hand op mijn hart, want afgelopen week is er weer weinig van het bloggen terecht gekomen, maar eerlijk had ik ook weinig te vertellen..

Tot Blogs

PS Is het normaal dat de schoonmaakster met het stofdoek SLAAT inplaats van te vegen?

No comments:

Post a Comment