Thursday, 21 January 2010

Just standard animal behavior??

Ik ging net lunchen (of nouja net, een paar uur geleden alweer) en we hadden opeens een portier! Parmantig stond er naast de deur een mooie witte zwaan! Ik had er eigenlijk een foto van moeten maken, maar die spijt kreeg ik pas NA mijn angst om bij het passeren aangevallen te worden.

Toen ik terug ging stonden er voor de deur ineens TWEE zwanen! En ze stonden naar elkaar gebogen alsof ze top secret informatie aan het uitwisselen waren. Daarvan wilde ik wel een foto maken, maar mijn mobiel was vol! Nonde!



Dan maar een kant en klare foto van internet, het verhaal vond ik te grappig om niet te delen!

Tot blogs!

Trouwens! Op mijn webwinkel is het nu uitverkoop! Kortingen op alles behalve de kaarten, want die zijn al goedkoop!

2 comments:

  1. Dat kan soms zoooooooo mooi zijn!
    Een moment van verstilling, hoe zwaar-op-de-hand dat ook klinkt, vooral als je bedenkt dat je naar een stelletje zwanen kijkt, die waarschijnlijk helemaal niet met iets poetisch bezig zijn ;-)

    ReplyDelete
  2. Dat is een bijzondere ervaring!

    ReplyDelete