Thursday, 7 January 2010

Just a bit of healthy curiousity‏

Ik ben nieuwsgierig. Ik krijg van een aantal 'vaste' bezoekers altijd wel wat comments, maar ik wed dat niet al mijn vaste bezoekers dat doen. Daarnaast zie ik op mijn feedjit ook altijd wie er mijn site bezoeken, tenminste waar ze vandaan komen. En soms komen ze van ver, maar soms ook gewoon uit Eindhoven. Dan denk ik 'zou ik diegene kennen of niet?' en stiekem vind ik dat echt wel heel spannend. Ik krijg heel vaak 'directe' bezoeken vanuit bijvoorbeeld Steensel en daarom wil ik weten; wie ben jij?!?!

Naast dat ik dan hier, op blogspot, mijn bezoekers krijg wil ik ook even zwaaien naar de mensen die mijn blog op Hyves lezen, want; ik link hem door. Kijk dat Linda hem leest WEET ik, want Linda is cool en coole mensen lezen mijn blog (ahum.) Maar ik heb nog 62 andere vriendjes (nee, ik ben niet zo razend populair) en de vraag is; hoeveel van hen lezen de blog?

Dus! Laat van je horen! Ik wil weten wie je bent en hoe je hier komt en eigenlijk alles wat je wil vertellen. Wel in combinatie met mij, en mijn blog, en natuurlijk houden we het netjes, voordat ik hier allemaal vieze reacties krijg! ;)

Tot blogs!

13 comments:

  1. Hahaha, nou ik kom dus ook gewoon uit Eindhoven... Dus niet ('s-Hertogenbosch), maar Feedjit vindt van wel. En nu ga ik even kijken wat jij eigenlijk maakt....

    ReplyDelete
  2. Ik ben ook een vaste lezer, kom uit België, meer bepaald uit Gent en ben steeds verbaasd door de creativiteit van de Nederlanders :o).

    ReplyDelete
  3. Ha, ha, wat een leuke post. Volgens mij vraagt iedere blogger dit zich af. Ik ben Lisette en ik heb geen idee hoe ik op jouw blog kwam; waarschijnlijk er een keer over heen gestruikeld. Ik vind het contact over en weer heel erg leuk en gezellig... En ik woon trouwens in Lisse (volgens mij denkt feedjit Haarlem).

    ReplyDelete
  4. Feedjit Koewacht of Hulst, dat ben ik!

    hahaha. Love your layout

    XO Heidi

    ReplyDelete
  5. Ja ja..... Geldrop.... kan er maar een zijn toch?
    En jij komt via de link hierboven bij mij.... denk ik!

    Madeliefste

    ReplyDelete
  6. Als eerste nog een fijn en creatief Nieuwjaar toegewenst! En ik kom uit Antwerpen met een grote voorliefde voor de Nederlandse creativiteit en leuke winkels!!!

    ReplyDelete
  7. dag minkeltje! ik kom ook lezen!

    ReplyDelete
  8. Ik kom op je blog omdat je op mijn blog een reactie hebt achter gelaten. heel leuk!! Je hoeft niet bang te worden van mijn snelheid hoor!! kleding maken is voor mij een verslaving en een enorme uitlaatklep. ik vind het heerlijk om mij terug te trekken achte mijn machientjes. ik wens je een heel goed 2010 en hoop dat al je dromen/wensen uitkomen.

    Groetjes Jenny

    ReplyDelete
  9. Hallo, ik lees ook af en toe mee hoor :) En ik geloof dat je ooit bij mij een reactie plaatste en dat ik toen weer bij jou terechtkwam ofzo..
    (En de feedjit zegt schiedam, maar eigenlijk is het breda.. volgens mij klopt dat ding voor geen meter!)

    ReplyDelete
  10. Groningen hier, via een ankerpunt in Den Haag.
    Via mijn blog jou gevonden of andersom.

    ReplyDelete
  11. Hallo, hallo, dit is Roger, Otto, Tom, Tom, Edwin, Roger, Danny, Andrew, Michael, oftewel Rotterdam speaking. Via mijn blog? Of Daans blog? Of of of...

    (en by the way: wat is een feedjit voor fetish?)

    ReplyDelete
  12. ik kreeg van jou een reactie op mijn blog en ik ben ook zo nieuwsgierig dus kom neuzen ;) kom uit hengelo maar feedjit geeft aan amsterdam.... nou, dat is wel een eind uit de buurt hoor ;) tot de volgende keer!

    ReplyDelete
  13. Nou Eindhoven dus! Ik heb je gesproken bij sensation blue! Het heeft even geduurt maar nu toch eens naar je blogspot gegaan. Erg leuk is dat! Ik krijg meteen weer zin om creatief te gaan doen... Misschien toch eens een plannetje maken. En nu ga ik je op hyves zoeken! Kzie je daar!

    ReplyDelete