Tuesday, 5 January 2010

Just 2010

Wow, dan is het ineens weer 2010! Heel anders ingeluid dan normaal. Normaal was; thuis op de bank met een kipkluifje en champagne. Nu was ik bij Vriendlief en was het eerste wat ik deed hem een dikke pakkerd geven. We toostte op een eigen stekje dit jaar en hij ging vuurwerk afsteken.
Ook anders was dat ik dit jaar buiten ben geweest op oudjaars dag (niet na 12 uur toen er vuurwerk werd afgestoken, trouwens) Vriendlief moest naar de kapper en ik begeleide hem.

Nouja, eigenlijk was er geen beter uiteinde van 2009 want er zijn maar heel weinig dingen gebeurd die ik dacht dat zouden gebeuren in 2009, toen we er op 1 januari op klonken. Natuurlijk ben ik geslaagd voor mijn opleiding vormgeving, maar dat stond eigenlijk al vast. Wat ik niet meer heb gedaan is zo hard gefeest als ik van plan was, na maart in ieder geval niet meer. Toen leerde ik Vriendlief kennen en werd ik ineens van feestbeest een heel tam meisje, het schijnt me goed te hebben gedaan maar dat zijn niet mijn woorden. Misschien heeft dat ook wel te maken met het verdwijnen van mensen in mijn leven, mensen die ik niet had verwacht dat ooit zouden verdwijnen uit mijn leven. Ik voel me er wel beter door, want sommige mensen vreten gewoon je energie.

Ik had ook nooit verwacht, toen de champagnekurk van de fles vloog, dat ik een eigen blog zou gaan openen. Zeker niet een met eigen gemaakte frutsels. Laat staan dat ik blogs zou gaan lezen van creatieve 30-something moeders! Niet dat daar wat mis mee is, ik geniet er nu gigantisch van, maar dat alles stond zo ver van mijn wilde nachten in Paradiso en de Melkweg. Ondertussen heb ik geen Goede tijden slechte tijden meer nodig omdat ik geniet van Jef en Abel op Madame Zsa zsa's blog en de woorden over de ondeugden van Meisjesmama.

Nu vraag ik me af wat er dit jaar gaat gebeuren. Hopelijk natuurlijk een mooi appartement wat Vriendlief en ik samen kunnen betrekken en waar we lang en gelukkig kunnen leven (tot er een mooiere woning op ons pad komt.) Ik hoop ook dat mijn blog en webwinkel blijven groeien in bezoekers, want nouja daarvoor doe je het toch. En ik hoop dat er een paar leuke markten komen waar ik mijn creaties kan verkopen.

Maar van alles hoop ik toch het meeste dat ik, mijn familie, alle blogvrienden en hunj familie heel erg gezond blijven en heel gelukkig door 2010 zullen varen!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Tot blogs!

PS Ik ben nog niet tevreden over de lay-out dus schrik niet als hij binnenkort weer veranderd!

No comments:

Post a Comment