Monday, 14 December 2009

Just my weekend tasks

Zoals beloofd, kom ik vandaag met de foto's (want 'pictures or it didn't happen') van mijn uitspattingen van dit weekend. Wat zou ik ook alweer gaan maken/ doen allemaal?

Serious request hangers > check.

Kamer opruimen > check.

Kettingen/ armbanden > Ik heb 1 armband gemaakt en 1 mobielhangertje.





Kerstkadootjes > Helaas, geen tijd voor gehad.

Wel ben ik naar Coppelmans (tuincentrum) geweest om te kijken wat voor moois ze dit jaar hadden voor de kerst. Ik heb een heel lief hartje met vleugeltjes gekocht voor in mijn letterbak. Verdere kerstversiering komt hopelijk volgend jaar, want dan hoop ik toch echt wel mijn eigen stulpje te hebben. Wat ik ook nog heb gedaan is een kerstbal gemaakt, want dit jaar is de eerste kerst die Vriendlief en ik samen vieren. Voor babietjes zijn er van die ballen 'Mijn eerste kerst' maar niet voor grote romantische mensen. Gelukkig is er Mod Podge en daarmee heb ik een mooie foto van ons samen erop gemaakt en op de achterkant de tekst 'Onze eerste kerst', romantisch toch?





Ik had ook nog een opdracht gekregen om 3 armbandjes te maken. Ze moesten dezelfde kleur hebben en dat wordt al snel saai, maar ik heb het toch goed gedaan (vind ik zelf) om 3 echt unieke, verschillende armbandjes te maken!







En ik had ook zelf 'kussendoosjes' gemaakt om ze in te verpakken:



Ik vind toch dat ik mijn 'belofte' behoorlijk heb waargemaakt, niet? Zometeen nog even de Serious request hangers afmaken en dan kunnen ze (samen met de armband en mobielhanger) in mijn shop!

Tot Blogs!

No comments:

Post a Comment