Wednesday, 9 December 2009

Just a HTML genius

Oke, de kop is misschien een BEETJE overdreven, maar ik ben wel echt f-ing trots op mezelf dat ik deze lay out heb kunnen verkrijgen. De graphics zelf zijn misschien nog niet heel erg flashy, maar dat komt de volgende keer wel weer.. Ik ben nu allang blij dat ik niet alleen een zichtbare achtergrond heb, en dat ook de blauwe balk die maar zichtbaar bleef achter mijn header weg is! Heel langzaam worden mijn blog en webwinkel echt mooi! Volgende keer maak ik echt alles zelf, dat beloof ik (want ja ik kan niet ontkennen dat mijn achtergrondje van een site komt voor myspace lay-outs.. Helaasch..) Dan laat ik zien dat ik best wel een goede grafisch ontwerpster ben!

Tot blogs!

Update: Ik zie nu wel dat hij het op de mac niet zo goed doet als op de windows.. APART!

3 comments:

  1. Ik ben trots op je :-)

    Nee echt, ik weet hoe irritant het kan zijn als het net niet is zoals je wilt... en hoe ontzettend fijn het is als het daarna toch lukt!!! Gefeliciteerd!

    ReplyDelete