Tuesday, 1 December 2009

Just december again...

Het is december! De laatste maand van dit mooie jaar 2009 is aangebroken! En dan moeten we maar weer hopen dat 2010 net zo mooi gaat worden! Nee, ik ga nog niet beginnen met lijstjes en zo, daar hebben we nog 31 dagen voor! Toch wilde ik even laten weten hoe gelukkig ik ben! Want het afgelopen weekend was heerlijk, Vriendlief was in Milaan en dus had ik alle knutseltijd!

Oke, ja ik miste hem wel heel erg! En ik was heel blij toen ik gister weer een echte Vriendlief-knuffel kreeg en een hele mooie pet die hij had meegebracht omdat: 'Je altijd naar zulke petten kijkt in de winkel!' Als dat niet lief is, dan weet ik het niet meer! Hij had mijn camera bij en ik ben blij dat ik die terug heb, al staan er wel leuke foto's op nu:




Zou ik lief genoeg zijn geweest om zo een te krijgen van de Sint? ;)

Tijdens mijn knutselactiviteiten heb ik een sjaal gemaakt zoals Madame Zsa zsa ook al liet zien op haar blog, alleen is de mijne gemaakt van een XL tshirt van de Zeeman (zwart, wit en grijs voor 1,79 per stuk.) Afknippen onder de mouwen, en het 'afknip-stuk' elk inknippen voor zover als je mooi vind (Og zo handig zonder precieze maten!)



Ook heb ik armbandjes gemaakt die besteld zijn, maar daar moeten nog slotjes aan dus die komen later. Aan de kerts tassenhanger moet nog een haakje en dus maak ik van al die dingen later foto's! Binnenkort ook kerstsieraden op mijn webwinkel en een hele leuke actie, want alle december verzendkosten zijn gratis! Gratuit! Free! Dus klik even door voor de leukste kerstsieraden en kadootjes voor onder de boom!

Ohja en mijn give away is aangekomen bij La vie e belle a salon! Kunnen jullie eindelijk zien wat het was!





Tot Blogs!

PS De foto's van mijn give away heb ik ff gepikt van La Vie hoor! Ssshhtt!

5 comments:

  1. Nou heb je het wel zeg. Zomaar mijn foto's pikken!! Nee hoor grapje. Vind het erg leuk om ze hier terug te zien.
    En wanneer krijgen we de pet te zien :)
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  2. Hoi

    Zijn alle bestellingen in December gratis??? Dan kom ik je shop helemaal leegkapen.... (of bedoel je verzenden gratis?)

    Fijn dat je zo gelukkig bent!

    ReplyDelete
  3. Haha Heidi merkt het weer eens goed op.. Ik bedoel inderdaad natuurlijk DE VERZENDKOSTEN! Maar op mijn webwinkel zelf staat het wel goed! ;)

    Maar je mag mijn shop sowieso wel helemaal leegkapen! ;)

    ReplyDelete
  4. Cool, die sjaal is goed gelukt en staat mooi!!!

    ReplyDelete
  5. Die sjaal is superstoer!

    En bedankt voor het compliment over de sleutelhangers. Die zijn zeker ook mannelijk te maken. En toevallig... morgen komt er weer een post met iets dat mannelijk te maken is.
    Ik zal eens in mijn archieven spitten of ik nog meer 'gift for boys' heb...

    ReplyDelete