Monday, 7 December 2009

Just been a good little girl (appearantly)

Ja, ja, ja, zaterdag (en zondag stiekem ook) was het Sinterklaas avond. Er werd gegourmet en dat was natuurlijk heel erg lekker! Toen ik even naar de keuken was glipte Zwarte Piet naar binnen en legde een groot pak op mijn plek. Vriendlief beweerde dat hij Piet wel had gezien en dat hij er niets mee te maken had. Uhuh. Het was een prachtig boek over the Beatles (mijn allerfavorietste band van de hele wereld en alle tijden.)



Na het verdere afmaken van de gourmet avond vroeg pap of ik even een zakdoek (voorgaande trucjes waren vooral zijn pantoffels) voor hem wilde halen. Boven aangekomen stond er een goed gevulde jute zak en een kartonnen huis. De Sint was al in de slaapkamer van mijn ouders geweest en had daar kadootjes achtergelaten voor ons. Doormiddel van dobbelen (bij 5 willekeurig kado uit de zak halen) werden alle kadootjes verdeeld. Blijkbaar waren Vriendlief en ik wel het liefste geweest, want wij kregen de meeste kado's.

In het huis zat deze 'Matroushka' omdat ik als ik op mezelf ga deze spulletjes wel nodig ga hebben:



En in het andere pakje had ik nog een matroushka, maar dit was een kerststalletje! Heel toevallig dat ik echt ineens een supervoorliefde heb voor kerststallen (en matroushka's)



En kijk wat er op het pakje zat, een Zwarte Piet gelukspoppetje!



Deze geweldige lakstempel! WOW!



En de rest:



Ik was echt verwent door de Sint, dus ik dacht dat het wel klaar zou zijn. Maar bij Vriendlief thuis stond nog een doosje met DA kadobonnen op mij te wachten... Ik voel me echt super verwent, en daarvan wordt ik eigenlijk wel blij.. Nu op naar de kerst!

Tot Blogs!

2 comments:

  1. Aan de gutsen te zien ga je zelf stempels maken :-)

    ReplyDelete
  2. Waw, dat is inderdaad een heuse verwenpartij!
    Die kerstfiguurtjes zijn echt heel leuk!

    ReplyDelete