Friday, 27 November 2009

Just a Minke thing

Ja soms zit je wel eens gewoon wat te googlen en dat was ik ook aan het doen toen ik langs de site babybytes.nl kwam. Op de pagina die ging over de naam Minke (ik was nl even aan het googlen om te zien hoe goed mijn blog en webwinkel te vinden waren. Ik dacht 'Wat leuk, eens kijken wat andere mensen te zeggen hebben over hun Minke-naam!' Wat blijkt? Bijna alle Minke's hebben dezelfde 'frustratie'! In plaats van Minke (met de op de groep 3 manier uitgesproken i) worden wij namelijk heel vaak Mienke genoemt!



Het lijkt misschien een nutteloze frustratie in de ogen van iemand die Karel, Henk, Truus of Miep heet, maar zeg nu zelf door er Mienke van te maken wordt de naam toch wel een stuk minder hip. Mienkeltje Handmade ligt dan ook weer een stuk minder lekker 'in de mond' en daarbij heet ik gewoon geen Mienke maar Minke! Vorige week had ik hier (op mijn blog) een mede-Minke op bezoek, dat vind ik leuk.. Dus alle Minke's aan dek en laat van u horen!

Een tijd terug was mijn moeder jarig, ja het is alweer meer dan een hele maand geleden! Voor haar maakte ik een mooie ketting als verjaardagskado, maar ik had er nog steeds geen foto van gemaakt. Dus bij deze laat ik 'm dan toch even zien.



Het is een heel verschil met de ketting die ik een paar jaar geleden voor haar verjaardag heb gemaakt:



Een tijd geleden maakte ik ook deze tassenhanger. Ik ga hem ook meteen op mijn webwinkel plaatsen, samen met de haarclips die ik al een tijd geleden zou hebben geplaatst.



Dan is het weer vrijdag en weer tijd voor de derde Sinterklaas Give Away.. Dit keer echt alleen voor de echte Sinterklaas, want nja HIJ heeft kadolabels nodig en mijn andere lezers niet..



Dus Sinterklaas als u ze wil hebben klik dan hier, veel inpak en geef plezier!

En tot blogs!

3 comments:

  1. Grr. Ik weet het: mensen hebben de neiging bij mijn naam ongevraagd een "e" achter de "i" te zetten. Why people why?!

    ReplyDelete
  2. Dat ken ik! Mensen die Moniek lezen onderaan een mail en dan toch een reply sturen naar Monique... Niet cht belangrijk, maar toch... ;-)

    ReplyDelete
  3. Ik ken een Minke van vroeger, dus ik dacht ook gelijk aan de juiste versie ;)

    ReplyDelete