Tuesday, 24 November 2009

Just a kreative blogger award



Ik werd vanmorgen verrast door een berichtje van Lisette van Blending Blue (en Little Z) want ze heeft mij een award gegeven! Dat vind ik natuurlijk echt heel erg leuk!

Er zitten wel weer wat regels aan deze award, dus hier komen ze:
- Zet de award op je blog en link naar degene van wie je hem hebt gekregen.
- Vertel 7 dingen die de blogwereld niet van je weet.
- Geef de award door aan 7 andere bloggers.

Nu moet ik 7 dingen gaan vertellen over mijzelf. Hmpf, waar zal ik beginnen?

1. Ik ben stiekem een beetje verslaafd aan Feedjit, ik zit steeds (ook onder werktijd shhht!) te kijken of ik nog nieuwe bezoekers heb en waar ze vandaan komen. Als er dan iemand uit Verweggistan komt wordt ik helemaal happy.

2. In dezelfde lijn wordt ik ook helemaal happy als ik een keer een comment krijg op mijn blog. Zeker als het van iemand ‘vreemds’ afkomt. Dit weekend had ik echt een geweldige dag met 4 comments op 1 dag! Woeiii!

3. Soms ben ik dus net een klein kind!

4. Ik ben altijd op zoek naar dingetjes om mee te knutselen. Bij de Action, maar ook bij de Praxis. Als ik iets moois zie, of het nu een hanger is of een theedoek, ga ik verzinnen wat ik er mee zou kunnen doen.

5. Ook bij Ikea zoek ik dus naar knutselideeen, maar vooral naar Zweedse balletjes en Lingonberry saft! Dat laatste is het prikloze drankje dat officieel bij het kindermenu hoort. Zo lekker! Het is ook gewoon als aanmaaklimonade te koop in de food shop en zo’n fles staat nu op mijn werk! Echt jummie!

6. Soms maak ik grote (knutsel) plannen waar dan uiteindelijk niks van terecht komt, puur omdat ik best wel een beetje LUI ben soms..

7. En last but not least, ik heb dan heel stoer verteld dat ik donderdag naar Alice in Chains was geweest, maar nu heb ik de nieuwe cd van Ronan Keating aan staan. Prachtige stem, die man en het zijn ‘winter songs’ dus passend bij het weer.

Pff vind dan maar eens 7 mensen aan wie je hem door wil geven, want alles wat leuk is heeft al zo'n welverdiende award. Maar goed, ik heb gekeken op blogs waar nog niets stond wat natuurlijk niet perse betekend dat er niet al een is gegeven. Bij deze wil ik feliciteren:

Heidies

Olliebollies

La vie est belle a salon

Atelier Ullizee

Handmaid Liset

Dutch blue

Flora

8 comments:

  1. Oe, en vergeet het Vlierbessensap van de Ikea niet! Die vind ik nog lekkerder (hoewel ik ze meestal allebei wel in huis heb). En herkenbaar: een lekker uiteenlopende muzieksmaak :D

    ReplyDelete
  2. Minkeltje want een enorme verrassing om van jou een award te krijgen. Ik ben helemaal onder de indruk en voel me dus zeer vereerd! Maar je maakt het me niet makkelijk zeg. 7 dingen over mezelf bedenken en 7 andere blogs waarderen die hem nog niet gehad hebben. Aan het werk dus.
    Groetjes Michaja
    p.s. Heb je pakketje nog niet gehad. Ben erg nieuwsgierig wanneer het komt.

    ReplyDelete
  3. Dankjewel minkeltje voor de award! Ik voel me zeer vereerd. Ik kan in die winkels ook uren scharrelen op zoek naar bruikbaar spul voor leuke ideeen. :) Corry

    ReplyDelete
  4. Op je laatste puntje na, herken ik verschrikkelijk veel...best confronterend :-) hihi..

    Wat een schattig meisje hebben we, he...vind ik zelf gelukkig ook hihi...

    Ik ga even in je webshop kijken...Groetjes

    ReplyDelete
  5. Ik ben erg vereerd, bedankt voor de award!

    ReplyDelete
  6. Hoi en bedankt om even op mijn blog te kijken !
    Leuk !
    Pretty soon zal de website van de winkel klaar zijn ; kan je eventueel een broche reserveren ...online !
    groetjes,
    www.ohdeer.be

    Dominica

    ReplyDelete
  7. Ben ik zomaar de 7e commentator op deze post - joepie!
    Leuk om te lezen... ben ook heel hard aan het nadenken over 7 dingen die mensen nog niet van me weten... maar in 5 en 6 van jouw lijst herken ik me alvast volledig ;-)

    ReplyDelete
  8. voila, een berichtje van iemand vreemd ... iemand die ook dat ikea drankje eens gaat uittesten ;-)

    ReplyDelete