Monday, 23 November 2009

Just an internal command

Oke even een huishoudelijke mededeling! Ik kreeg namelijk vrijdag te horen dat er een bestelling was geplaatst op mijn webshop, maar ik heb niks ontvangen! Ik vraag me dan ook af of alles wel doorkomt! Dus heb je op mijn webshop iets besteld? Of heb je mij een berichtje (via het contactformulier) gestuurd? Heb je daarna niks meer van mij gehoord en vind je me nu een onbeschofte en slechte webwinkeljuffrouw? Mail me dan even, want het is niet mijn schuld! We gaan dan even kijken of we het op de juiste manier op kunnen lossen! Ook als je al een tijd geleden hebt besteld of gemaild en niks meer hebt gehoord want nouja ik wil het gewoon weten!

Thanks en tot blogs!

1 comment:

  1. Jeetje, dat is lastig. Hopelijk lost het zich snel op...
    Er staat een cadeautje voor je op mijn blog: http://blendingblue.blogspot.com/2009/11/kreativ-blogger-award.html

    ReplyDelete