Saturday, 28 November 2009

Just gifts from long ago!

Ik heb, lang voordat ik een blog begon, van de liefde host van Heidi's een paar cadeautjes gekregen. En ik vond dat nu ik een blog heb, dat ik er toch maar even aandacht aan moest besteden!



Dit telefoonzakje eigenlijk hebben we hem samen gemaakt, omdat ik toen zuinig wilde zijn op mijn telefoon. Maarja steeds je telefoon uit een zakje halen als hij gaat; dan hebben mensen allang weer opgehangen! Dus zit hier tegenwoordig mijn fototoestel in.



Op mijn 23ste (denk ik) verjaardag kreeg ik een prachtig kistje! Vol met allemaal leuke dingetjes. Tegenwoordig zitten er wat enveloppen enzo in.



De kerst voor het telefoonzakje en doosje kregen alle dames een zakdoeken zakje.



En alle mannen een zelf gevilten zeep, wat ik later samen met Heidi's ook nog eens heb gedaan.



Deze stempel had ik hier gezien op Heidi's blog en zoals je kunt zien vroeg ik hoe ze die gemaakt had. En in plaats van gewoon uitleggen kreeg ik deze prachtige stempel! Bofbips dat ik ben!



En met mijn afgelopen verjaardag kreeg ik deze mooie broche!

Als ik heel eerlijk ben is Heidi's uiteindelijk wel de reden geweest dat ik zelf een blog ben begonnen. Nu alweer 6 maanden geleden, toen ik eigenlijk veel beter met school bezig kon zijn! Het voelt allemaal nogsteeds alsof het nieuw is en ik hoop van harte dat jullie me allemaal blijven volgen

2 comments:

  1. Wat lief............

    XO Heidi

    ReplyDelete
  2. Leuke dingetjs allemaal. Vooral die broche vind ik helemaal super. Ik werd gisteren ook verrast met kadootjes.Kijk maar eens op mijn blog :)
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete