Monday, 9 November 2009

Just been a long time!

Pff, het is alweer even geleden dat ik heb geblogd, maar er is ook zoveel gebeurt! Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en namen geen genoegen met 1 feest, nee party animals dat het zijn moest het 4 (!) keer gevierd worden. Nou was ik er maar bij twee van de ‘vieringen’ bij, maar toch.
Met het gezin zijn we bij Toon Vertier een skelter-/ puzzeltocht gaan doen en daarna een potje boerengolf en als afsluiting ‘Joekelbraaien.’ Dat was erg gezellig, ookal kon ik niet meedoen met het boerengolf.
Afgelopen weekend was het zowel Boekenfestijn in het beursgebouw in Eindhoven als Motorshow in het Autotron in Rosmalen. Daar ‘moesten’ we natuurlijk alletwee heen. Dus nam ik Vriendlief zaterdag op sleeptouw en hij mij op zondag, gelukkig vind ik motors wel leuk en net zo gelukkig houdt Vriendlief ook van boeken. Heb echt een goede vangst gedaan. Ik bedoel een boek voor 1,95 kan nooit een ‘miskoop’ zijn.



Dan een doosje met een leuk boekje over ‘Love notes’ met de schattigste kleine stempeltjes, voor maar 95 cent (hoe kunnen ze het maken vraag ik me af!) En voor 4 cent meer een mini doosje met een (blues) mondharmonica en uitlegboekje.




Ja, dat was echt leuk. Ik kijk nu alweer uit naar de beurs van volgend jaar! Wat betreft de motorshow kan ik alleen maar zeggen dat ik er wel achter ben gekomen dat ik een echt Harley meisje ben en hoe grover, stoerder en groter de motor hoe beter!




Het was echt een heerlijk weekend, vol leuke dingen en het leukste van allemaal was Vriendlief. Het was ook erg vermoeiend en dat brengt mij dan weer naar de grootste reden van mijn ‘afwezigheid’ en ook meteen het allerleukste nieuws; ik ben al een week aan het werk. Het bevalt me prima en het voelt allemaal heel klein ookal werk ik in een beetje een groter bedrijf dan ik gewent ben. Je kan wel raden dat ik ook weinig tijd heb gehad om nog creatief bezig te zijn. En dan ben ik ook nog vergeten om een winnaar te ‘trekken’ voor mijn give-away! Ik ben een slechte bloghouder!
Dus dan nu een maand te laat; de winnaar wordt bepaald door middel van lotjes dus ik ga even husselen…





Het is dus geworden *tromgeroffel* Michaja van La vie est belle a salon. Gefeliciteerd, een maand te laat maar misschien had je geluk dan anders gelegen! Zou je even je adresgegevens aan me door willen mailen? Nu ga ik beloven dat ik weer heel snel wat ga plaatsen, ook om mijn creativiteit niet te verliezen..

Tot Blogs!!

1 comment:

  1. Minkeltje wat een verrassing!!! Ik mail je direct even mijn adresgegevens.
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete