Friday, 20 November 2009

Just not Alice in wonderland

Gisteravond was ik samen met Vriendlief in de 013 in Tilburg. Zijn favoriete band; Alice in Chains speelde daar. Misschien wel bekend bij sommige van mijn lezers, maar ik denk dat het totaal onbekend is voor de meesten.
In de tijd van Nirvana (kom op die kennen jullie wel toch?) was Alice in Chains eigenlijk de nummer 2 op het gebied van de grunge muziek, maar ja sex, drugs en rock 'n roll (vooral die tweede) eiste zijn tol aan de zanger en die zit nu in de hemel muziek te maken. X aantal jaar later, nieuwe zanger, nieuwe plaat en ze kunnen weer verder.
Het concert was goed en de nieuwe zanger kan er uiterlijk gezien best mee door, maar 40 plussers met lang metal haar en kleding die in 1994 al alleen door 16 jarigen werd gedragen? Het is dat ze goed speelden, want anders had het echt een belachelijke vertoning geweest!

Wat betreft mijn knutselwerken; ik heb zoveel ideeen maar geen tijd om alles uit te werken! Misschien moet ik voortaan echt 1 dag in de week inplannen als 'Hobby avond' want anders wordt dit nog een trieste blog!

Wel is het vandaag tijd voor de nieuwe Sinterklaas Give away! Deze keer een vel om je prachtige gedichten op te schrijven. HIER vind je hem. En HIER is de Give away van vorige week. Volgende week een nieuwe en hopelijk ook weer wat creativiteit!

Tot Blogs!

5 comments:

  1. Het is ook heel moeilijk om tijd te vinden of vrij te maken om de freubelen. Er zijn altijd honderden dingen belangrijker......... denken we.Ik merk wel dat ik beter in mijn vel zit als toch regelmatig iets maak. Een vaste avond is misschien zo gek nog niet hoor!!!!
    Fijn weekend,
    Karin

    ReplyDelete
  2. Wat cool om te lezen; heb ik ook nog geluisterd toen ik puber was ;) En ja, Nirvana ook :P Lijkt me inderdaad errug bijzonder om van die over-de-datum-rockers bezig te zien...

    ReplyDelete
  3. Ik kan inderdaad niet wachten tot je pakketje binnen is. En vroeg me al af wanneer zal het komen :) Maar maak je niet druk. Iedereen is druk met van alles en nog wat en we kunnen niet alles tegelijkertijd. Al zouden we dat heel graag willen en lijkt het er soms wel op dat we dat kunnen.
    Alice in Chains. Het zegt me zeker wat. Maar zou niet zomaar kunnen bedenken welke liedjes daar bij horen.
    Groetjes en ik zou zeggen hou mijn blog in de gaten om mijn reactie op je pakketje te kunnen zien...............

    ReplyDelete
  4. Leuk om een naamgenoot tegen te komen in de blogwereld en dan ook nog wonende in Eindhoven...
    Ik ben zelf opgegroeid in Eindhoven maar woon nu in Brugge,toch toevallig met een naam die je niet vaak hoort!
    Ik heb zelf geen blog, maar volg er vele om zelf ideetjes op te doen (vooral om te naaien)
    Vanaf nu zal ik ook die van jou bekijken!

    Groetjes van een andere Minke

    ReplyDelete
  5. Leuk die give-aways. Voor volgend jaar, dan kan ons Liv hopelijk rijmen en dichten zonder haar gat op te lichten

    ReplyDelete