Thursday, 15 October 2009

Just keeping myself busy

Vandaag voor het eerst geprobeerd om van fimo kraaltjes te maken. Het was nog niet zo'n succes, maar uiteindelijk is het best goed gekomen.



De geregen kraaltjes, al nadat alles mislukt was en ik op plan 2 over was gegaan.



Op het bordje klaar om in de oven te gaan.



In de oven.



KLAAR! Oke dit is veel te klein om om te doen en de kraaltjes moeten nog gelakt, maar ik wilde het met jullie delen! Heeft iemand misschien goede tutorials voor het maken van fimo-kralen, zo gaat het namelijk echt nooit lukken!

Deze week heb ik ook nog haarspeldjes gemaakt, deze zijn wel goed gelukt en binnenkort te bestellen in de webwinkel!



Hopelijk snel een betere versie van mijn fimo ontwerpen!

Tot blogs!

1 comment:

  1. Je moet eens op you tube kijken voor tutorials voor het maken van fimo kralen, zeker de millifiori zijn grandioos. (en bewerkelijk) Op etsy staan ook heel veel leuke kalen, ter inspiratie.

    Ik heb je een award gegeven, kijk maar op mijn blog voor de details!

    XO Heidi

    ReplyDelete