Monday, 12 October 2009

Just a huge update

Ik heb vandaag mijn webwinkel even gesloten, ik wilde namelijk op mijn gemak een grote update doen. Er zijn een hoop nieuwe artikelen bij gekomen en ik heb ervoor gezorgd dat alle omschrijvingen wat duidelijker zijn, vanaf nu verkoop ik ook kadobonnen. Die natuurlijk leuk worden verpakt, zodat het alleen maar leuker wordt om te geven (en te krijgen!)



Dan kreeg ik gister nogal triest nieuws. Stephen Gately, zanger van Boyzone is overleden. In mijn tienerjaren was ik toch wel groot fan van deze band (en vooral deze man) dus dat was wel even slikken. Omdat ik vind dat er veel te weinig aandacht aan zijn dood wordt besteed doe ik het nu ook even;



Hopelijk de volgende keer een vrolijkere afsluiting,

Tot blogs!

1 comment:

  1. Ja ik las het ook dat hij was overleden. Zo jong nog.... Het is weer raak de afgelopen tijd.

    Geniet van het leven, het kan dus zomaar voorbij zijn. Ik ga nu even neuzen in je vernieuwde sjop.

    XO Heidi

    ReplyDelete