Tuesday, 15 September 2009

Zondag sta ik met Minkeltje Handmade op de Bevrijdingsmarkt op 't Hofke in Eindhoven. Daarom ben ik druk bezig om mijn collectie uit te breiden en natuurlijk om alles mooi te presenteren. Het is dan wel mijn beroep, maar omdat het om mijn eigen dingetjes gaat is het volgens mij nog net wat moeilijker!
Momenteel heb ik nog geen fotootjes maar dat komt in de loop van de week nog wel..

Ik wilde wel nog even mijn geweldige letterbak laten zien, die ik op vakantie heb gekocht voor 5(!) euro. Het is nu echt even het pronkstuk van de kamer, maar hij moet nog wel verder opgevuld. Misschien zijn er wel leuke dingetjes op de bevrijdingsmarkt!

1 comment:

  1. Gave letterbak, is weer helemaal terug he!
    Ik heb de matroushka's ook gekregen van een collega van me, lief he!

    XO Heidi

    ReplyDelete