Saturday, 19 September 2009

Just has to be me...

Ja, heb ik weer! Iedereen vertellen dat je groots op een markt gaat staan, wordt ik ziek (en niet zo'n beetje.) Buik-, hoofdpijn en misselijk zijn gaat snel vervelen kan ik je zeggen. Gelukkig heb ik een hele lieve moeder die wel wat van mijn spulletjes wil gaan verkopen, dus mensen die mijn creaties live willen zien, hebben geluk!

Wat bedoelde ik eigenlijk met 'tegen iedereen vertellen' dat ik op een markt zou gaan staan? Nou ik sta deze maand in ons wijkblad 'Rond 't Hofke' met een stuk dat 'De wisselpen' heet. Zo gauw ik beter ben zal ik het stukje scannen en hier plaatsen, want ik ben er wel trots op hoor!

Vanavond is ook nog eens het afscheid van vriendlief bij de fanfare. Ik zou gaan kijken naar het grote concert wat een keer per jaar wordt gehouden. Ik had graag de trotse vriendin/groupie (:p) in het publiek geweest van de knappe drummer. Maar helaas, daarom wens ik mijn lieve schatje via deze weg alsnog even heel, heel veel succes! Je kunt het!

Gelukkig mag ik afkloppen dat ik 2 jaar geleden voor het laatst ziek was en dus zal ik verder niet zeuren. Ik ga straks nog even zorgen dat moederlief morgen weet wat alles kost op de markt en misschien waag ik me morgen ook wel even buiten, misschien.

Tot blogs!

No comments:

Post a Comment