Monday, 7 September 2009

Just baking..

Gisteren was een drukke zondag, want zo heb je geen feestjes en zo twee op 1 dag! De oma van Vriendlief werd 80 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden! Maar mijn oudste nicht was alweer 25 jaar getrouwd en dat was ook reden voor een feestje! Er moesten natuurlijk kaarten komen, ikzelf had als eerste een bestelling bij mezelf gedaan:



Maar ook moeders wilde graag een kaartje van Minkeltje handmade geven:



Ik vind die laatste kaart zo leuk geworden, ik weet nog niet goed hoe ik dit idee verder ga gebruiken, maar dat ga ik zeker wel doen! Binnenkort komen er ook in mijn webwinkel nieuwe kaarten te koop.

Ondanks dat het mooi nazomer weer is heb ik vandaag lekker binnen-werk gedaan, geknutseld en zojuist lekker cakejes gebakken! Wie wist dat het zo simpel was als een sambabal schudden?



Ik hoefde alleen maar melk toe te voegen en een minuutje te schudden om het beslag in de vormpjes te kunnen gieten..



Toen 20 minuutjes in de oven..



Voor dit resultaat:



Zouden ze lekker zijn? Nog even wachten op de koffie, dan zullen we het weten!

No comments:

Post a Comment